Isnin, 13 Mei 2013

Permulaan.



Selamat petang peeps. Bermulanya disini aku ingin menyatakan blog aku adalah luahan hati aku. Ayat ayat dalam blog nih kebanyakkan akan aku copy dari @tuturloka sebab ayat ayat beliau memang sempoi baq hang!!! Tuturloka nak marah aku ke hapa aku tak kesah yang penting aku tak kacau privacy beliau. Yang penting jugak dia harus bangga dekat aku sebab aku admire tweet beliau. *clapclap sikit*. Lepak k
Blog nih aku nak meluahkan apa yang tersirat kat hati aku nih mungkin tentang Percintaan, Kehidupan, Persahabatan, Kekeluargaan, Kesukaan, Kebencian, Masyarakat sekeliling, Media Hiburan, Isu semasa dan keagamaan tapi tidak akan menyentuh tentang isu politik atau kedalaman agama bukan sebab cetek ilmu tapi takut tersalah tafsir. Dan seperti kata nikmat #TuturLoka Cerita cinta untuk kau peluk. Bahasa bangsat untuk kau ludah. Dan tutur kata untuk kau tangis. Selagi mampu. Selagi mahu. 



Diam dikala jawapan diperlukan? Hilang bilamana kehadiran itu menghuraikan? Diam ada seribu maksud. Hilang punya seribu tujuan. Tapi yang mana? Sekian.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan