Khamis, 25 Julai 2013

Mak.

Bila dah jauh...Rindu.
Manusia takkan pernah menyesal bila dia belum sedaq lagi
Itulah aku.

Kalaulah mak dapat baca blog aku.
Ya aku ego mak,Tapi aku tak nafikan.
Aku rindu mak sekarang.
Aku rindu bila kita bercakap,Kadang2 kita macam kawan.
Mak support aku bila aku jatuh,Mak sentiasa ada dengan aku
Tapi aku jarang ada dengan mak.
Terima kasih atas bekalan mak untuk aku.
Dan terima kasih atas ciuman pipi dari mak untuk aku.

Sumpah dengan Nama ALLAH mak, Aku rindu mak yang amat sekarang ni.
Maafkan segala khilaf aku mak,Maafkan aku.
Aku sayang Mak.


Ikhlas dari anakmu.

2 ulasan:

  1. TAHNIAH!! SILA TUNTUT HADIAH ANDA SEBELUM 31/7/13. KALAU TIDAK HADIAH DIKIRA BURN!!

    http://nikainaa.blogspot.com/2013/07/pemenang-giveaway-gempak-raya-2013.html

    BalasPadam
  2. yayayyy! tq :))))
    nasib online harinie.

    BalasPadam