Rabu, 26 Jun 2013

Terbang masuk dalam diri sendiri, mencari dunia belum dijejak hati.

Hai, hari nie muncul lagi setelah sekian lama mendiamkan diri membatu tanpa kata-kata. Sebab kembali adalah bersebab. Sebab juga kerana ingin meluahkan perasaan yang tak dapat dibendung oleh otak aku yang kecil ini. Seperti kata pepatah nak diluah bapa nak ditelan mak. huhuhu *salah harap ditegur*.
Talam dia, talam yang disimpan. Talam yang jarang kelihatan. Yang hanya dipakai bilamana yang buruk hadir berdepan, minta satu dua jelingan. Baru dia tahu apa itu erti penyesalan.

Saudara sendiri berkelakuan TALAM DUA MUKA. Kenapakah? Itu laa orang dulu dulu dah pesan jangan terlalu riak dan bodoh sombong kelak makan diri sendiri takpun makan daging sendiri. Uh! Didepan baik dibelakang Ya Allah. Hanya tuhan ja tahu perangai sebenar-benarnya hambanya.

Buang senyum. Tampal pakai senyum, sekarang ni dah lapuk. Dan sekarang, senyum depan belakang bagi bau maki ja. Bagi dia sedaq siapa diri dia yang sebenar-benarnya. Dia tu hanya manusia. Aku juga manusia dan kita semua manusia. Kalau nak manusia lain menghormati kau jangan kau bersikap kurang baik. Itu adalah Talam Dua Muka. Bitch!



Bila tak mampu buat sesuatu, salahkan orang dengki, orang busuk hati, orang cemburu. Sampai bila bila pun kau tak maju. Yes, kau takkan maju dengan sikap kau sekarang. Aku terlalu benci kau. TERLALU! Kau bersikap seperti iblis. Dalam diam rupa-rupanya berisi. Hahaha. Kesian kat kau kan bitch! 

Didepan kau lain dibelakang kau lain. Setiap manusia kau nak jurikan kau nak adili. Aku nak tanya kau , Siapa kau? Siapa kau nak judge orang sesuka hati? Patut la adik beradik kau tak pernah percaya kan kau. Rupanya kau lr TALAM BERTALAM TALAM -..- Dulu aku terlalu respect kau. yela kau lr baik kau lr yang boleh dipercayai kau lr hebat kau lr usahawan yang berjaya dikalangan kita adik beradik tapi sebenar-benarnya kau lr TALAM BERMUKA SYAITON NIROJIM! Allahualam.

Dan sekarang aku nak menghuraikan isi hati aku yang tak berpuas hati disini.
Nak baca silakan .
Pertama sekali pasal kunci pintu rumah, selama niee aku keluar pergi kerja TAK PERNAH hampa kunci pintu nak keluar tu.. katanya ada laki dia sat lagi nak keluar pergi kerja kan. So aku pun tak kunci la sebab selalunya laki dia nak keluar pergi kerja. Dia tak fikir plak selama nie dia tak kunci orang masuk rumah bunuh aku? So bila laki dia nak kena bunuh dia nak salah kan aku. Shit!!!! Fuck you bitch.
Kedua pasal lampu kat luar rumah, tak pernah aku nak p buka lampu kat belakang tu. Bukan kerja aku nak buka dan takde sebab aku nak buka. pagi tadi nie pagi tadi.. memang aku sidai baju kat belakang tapi takkan aku nak buka lampu? Pukul 8 pagi weii 8 pagi. Gila???? uhhh! Fuck you bitch.
Ketiga pasal ayaq dalam tandas tu, tetiap pagi aku yang tutup. AKU k. Tu aku tau sapa yang selalu guna. Adik aku. tapi aku k yang tutup tetiap pagi ke petang ke malam ke. Aku dan tak payah tipu la kata laki hang sial!
Keempat pasal nak habaq bagi, rumah tu aku dok sekali dan aku bayar dan takde sebab aku tak jaga keselamatn rumah tu. Harta aku ada jugak yang penting dalam tu. tak payah nak madam sangat! Aku tak heran sikit pun dengan hampa kalau nak sok sok suci depan aku k.
Kelima pasal aku keluar, aku keluar minta duit hang ka ppuan? berapa ratus aku dok minta setiap kali aku keluar. takkan aku nak bersujud plak minta kebenaran nak keluar.  Selama nie mak ayah aku tak pernah nak sesibuk hang kan ppuan sebab tu anak hang memberontak! sebab hang BODOH heh!!! menyirap sungguh dengan hang kan perempuan. Bajet bagus suci babi setan dajeeeeeeeeee >.<

Dan tak payah nak membangga sangat dengan diri tu, tak hebat mana pun. Sikit pun tak hebat. Setakat boleh pakai mec hilux dulu hang meh com bontot aku dulu kalau nak berlagak. HAHAHAHA!


Attention!!!
Jangan biarkan aku jelir lidah luah kata kata lagi. Kerana bait-bait bahasa dari aku tetap sama dengan apa yang kau gantung di kepala. Fuck you bicth!



Tiada ulasan:

Catat Ulasan